Snart..

Snart ska jag och Tindra gå ut till glassbilen. Hon sitter och tjatar hål i huvudet på mig om det och jag önskar att jag hade öronproppar! Sen får vi väl äta en glass innan hon ska sova. Själv ska jag roa mig med att kolla på det absolut sista avsnittet av One Tree hill. Sen får vi se om det blir nått avsnitt av Hellcats med (bra serie för övrigt!). Hellcats är typ en blandning mellan one tree hill och bring it on. Endel karaktärer kan man känna igen från one tree hill. För er som är insatta i oth så kan jag avslöja att "Ian" som var "Paytons" stalker är med och även basketproffset "Quentin" som blev skjuten och dog i oth är med i denna serie.

Frågan är nu vad man ska roa sig med när OTH är slut? Kanske skulle börja se någon annan serie? Har ju kikat lite på Desperate houswifes, men den tröttnade jag på lite och kände aldrig att "jag kan knappt väääänta tills nästa avsnitt" om ni förstår?

Nä, nu måste vi klä på oss och gå ut. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Martina

jag har tänkt att lägga upp bilder men inte så många bilder som jag gör i den ajg redan har och sen vattenstämpla alla:) så är tanken tror jag uttryckte mig lite konstigt...

2011-05-19 @ 10:58:00
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0