Tränat hemma!

Jag blev lite rastlös. Har ju inte varit på gymmet på länge och kände verkligen för att träna. Så jag har kört lite armhävningar och är lite chockad att jag klarade 15 stycken (kärringstilen på knäna då..)! Sen körde jag situps, både sneda och vanliga. Körde "plankan" i 30 sekunder. Sen använde jag mig av min kameraväska som vikter (skitbra tips för er med systemkamera och lite tillbehör btw!) och körde både biceps och triceps några repetitioner. Orkade inte räkna så mycket, så seriös kände jag mig inte idag. Har även kört benböj och..jaa..vad det nu heter. Skit samma, har i alla fall fått tränat lite. Tror att jag ska åka ner till gymmet på onsdag. För det är enda dagen denna veckan som jag hinner. Annars är det ju bara eductus hela veckan förutom imorn. Men imorn har vi en massa annat att göra. Dock blir det en promenad på morgonen, ska bli härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0