Usch och fy! (klagoinlägg!)

Alltså denna dagen kan väl bara gå och gömma sig nånstans? Började med att jag kände mig stel och hade lite värk i nacken av alla ställen! Jag brukar aldrig ha ont i nacken. Men kände snabbt att jag måste ha legat konstigt. Men sen kan det även bero på att vi var ute så mycket i blåsten igår. Sen blev det bara värre och värre under dagen och jag har nog en mildare form av nackspärr. Fy farao!

Sen var det ju mötet på Eductus, men där blev jag faktiskt glatt överaskad! Jag hade ju inte några höga förhoppningar om det mötet men det kändes faktiskt bra! Så jag ska börja gå där 2 gånger i veckan, tisdagar och torsdagar 9-12, och sen ska jag även ha individuella möten med själva coachen. Det var en gubbe som man kände direkt att man fick förtroende för och han var trevlig. Det kändes aldrig stelt och tråkigt liksom. Man fick liksom upp hoppet om att det kanske finns ett jobb till mig ändå. Även om jag bara kan jobba dagtid på veckorna. Så från och med imorgon ska jag gå där!

Men sen har skiten bara fortsatt med blod från huvuden, ont i nacken, en trotsig (snart) 3-åring och mensvärk. Tröttheten och magknipen icket att förglömma! Nu får dagen verkligen ta slut!! Men jag ska hålla mig vaken till 23-tiden bara för att jag vill hålla extra koll på Molly. Vid 23 har det gått 6 timmar sedan fallet och då borde det inte vara någon hjärnskaking i alla fall. Men hon har jätteont stackarn. Hon kan bara ligga med huvudet på ena sidan. Så fort hon hamnar på andra sidan så gråter hon. Men det förstår väl jag det.. Övervägde ett tag att ha henne hemma imorn p.g.a. huvudet, men då kommer jag mig inte iväg till Eductus och det känns inte helt bra att missa första viktiga dagen typ.. 

Näe, jag kanske skulle gå och gräva ner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0