Veckans händelser

Nu är det en ny vecka med nya händelser. Ska försöka bättra mig på uppdateringen.. Men idag har jag sån mensvärk att jag bara vill ligga på soffan hela dagen! Blä! Hur som helst så är det fullt upp även denna vecka! Men på ett annat sätt. Största delen av tiden kommer gå till att träna! Nu snackar jag inte om gymmet utan med hunden. På lördag är det faktiskt dags för utställningen i Lidköping som vi sett fram emot så. Ska bli oerhört spännande och jag är faktiskt lite nervös. Men det ska nog gå bra. Vi börjar få till ett ganska fint tempo, tror jag, och hon ställer sig ganska fint när man nämner ordet "godis" eller namnet "Thea", så jag får väl stå och säga det till henne för då blir hon ju glad.

Det kommer alltså finnas två dagar denna veckan som ni inte kommer få himla mycket uppdatering från min sida. Det är på fredag - för då kommer jag först umgås med min familj så mycket som möjligt och sen ska hunden badas, fönas, klippas klor och allt sånt. På lördag (såklart!) eftersom jag inte är hemma på hela dagen utan är på utställningen. Vi åker tidigt på morgonen och har ingen aning om när vi kommer hem. Jesper ska vara hemma med kidsen! Första gången dom är ensamma så länge, men det kommer nog gå bra!

Men nu måste jag ta fram kläder åt ungarna och börja klä på dom innan dagis! Sen promenad, hem och duscha och sen träna med Troja. Sen var det ju det där eductus också..

Kommentarer
Postat av: Kadri

Det går säkert jätte bra på utställningen

2011-05-02 @ 13:18:50
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0