God morgon..

Orkade inte köra Jesper till jobbet imorse. Han åkte fan klockan 4 så nej tack. Men då får jag ju skylla mig själv lite att jag inte har någon bil hemma idag heller. Men jag överlever. Får väl ta bussen om jag ska någonstans. Eller gå. Men det är riktigt ruggigt väder idag så blir ingen prommis idag. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att det blir en hemmadag idag. Orkar inte göra nått, bara sitta hemma och slappa. Jag har sån magknip också så det är väl bäst att vara nära en toalett haha!

Har kommit fram till att jag nog inte hinner få iväg paketet med alla julklappar till norrland så att dom hinner komma fram innan julafton. Trist men sant. Men jag ska skicka alla paket till Pelle, blir lättast och billigast så tror jag. Men men. Hoppas alla blir nöjda med julklappen. Jag är nöjd över vad vi har köpt i alla fall. Kan inte bli mer nöjd om jag ska vara ärlig.

Well well, det var allt för denna gången. Nu ska jag ge Tindra lite gröt.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0