Grattis Tindra!!

Idag blir hon 6 månader. Stora damen! Tänk att hon funnits med oss i ett halvår nu. Helt otroligt vad tiden springer iväg. Man blir alldeles nojjig. Nu sitter hon och hoppar för fullt i sin hoppgunga och tycker att det är det roligaste som finns. Om något år blir hon trotsig och ska testa gränser. Sen kommer tonåring och ska jag vara ärlig tror jag att trotsåldern inte slutar fören 20-års åldern kanske, hehe.

Idag ska jag ta mig tusan ta en promenad. Blir ingen lång sväng men det är nedför på vägen dit och uppför hela vägen hem. Så det är ju bra träning. Jag ska ner till ok och skicka iväg 2 paket och 1 brev. Skulle ha behövt åka och handla lite med. Men det får jag göra sen, först ska jag på promenad! Efter att Tindra ätit nästa gång.

Nu ser dock min lilla dam lite trött ut, så det blir vilostund nu.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0