Trött

Fy vad trött jag är idag. Jag vet inte varför ens en gång. Och så ska jag behöva dammsuga och skura med egentligen. Men jag har ingen ooooork. Kan ingen ge mig lite ork..?

Paketet hade i alla fall kommit upp till norrland nu. Pelle skulle åka och hämta det på konsum. Så nu har jag ringt mormor och hon skulle åka och hämta dom så nu ska jag bara ringa pappa så att han kan hämta sitt och farfars paket också. Skönt att det hann upp i tid. Och hoppas dom blir nöjda.

Även jag fick hem ett paket idag, hihi. Jag har ju skickat efter en förstoring från bröllopet och idag kom den. Superfint! Så nu ska jag bara fixa en ram till den sen ska den upp på väggen! Very nice!

Jesper fick öppna sin julklapp igår, hehe. Han klagade på att han var tvungen sitta i jeans och grejer så han fick öppna den. Han blev glad faktiskt och tyckte det var skönt att få ett par mjukisbrallor. Och dom var inte så fula heller. Jag får väl lägga upp bilder sen, men jag orkar inte nu.

Nä nu ska jag ringa till min far.
Ha det så trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0