YIPPIIIEEE!!

Hon äter! Haha man kan ju hoppa av glädje alltså, hehe. Gjorde först bara en liiiten portion med ris och grönsaker. Och hon åt upp allt! Så jag gjorde lite till, en lite större portion och hon åt upp allt det med! Utan protester *WIIIIIIE* och även ganska mycket efterrätt åt hon. Äntligen! Nu kanske det äntligen vänder. För gröten imorse var inte heller några problem. Hoppas HOPPAS att hon fortsätter äta nu bara.

Sen måste jag bara påpeka att detta är det sämsta julvädret som finns
   

Visst! Vädret är toppen! Strålande sol, inte kallt och knappt ett moln på himlen. Men vem vill ha det på jul? Inte jag i alla fall. Jag vill ha SNÖÖÖ! Det ska vara stoora moln och stooora snöflingor som dalar. Men snö syns inte till på långa vägar, och det lär ju inte komma fören i mars eller nått, som förra året. Jag vill ha en vit jul! Varför får jag inte en vit jul?

Nåja, jag har i alla fall fått dammsugit hela lägenheten nu. Skulle behöva skura med, men jag orkar nog inte. Är faktiskt lite slö av mig. Men lite nytta har jag ju gjort i alla fall. Ska snart hänga lite tvätt också, och sätta på en ny maskin.

Nä nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken och sen ska Tindra få vila lite middag.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0