OOOOONT!!

Jag har sån jäääävla mensvärk att jag håller på att gå under. Det var så skönt att slippa mensen när man var gravid, kanske man skulle bli gravid igen hahaha!! Och så har jag svinont i ryggen med, vet inte om mitt onda håller på att komma tillbaka. Det blev ju bra ett tag, sen blev det ju värre av gravven (konstigt då??) och sen blev det bättre igen några veckor efter Tindra kom. Men nu har jag börjat få ont IGEN. Kan bero på att det nu börjar bli kallare. Kanske skulle ha haft någon slags värmekudde som inte syns under kläderna. Finns det? Hmm..ja får nog kolla upp det..

Vi var ju i alla fall på bvc idag. Tindra skulle ju ha fått en spruta men sköterskan tyckte att vi skulle vänta eftersom hon är så förkyld. För vaccinet biter inte lika bra då och sen kan hon ju bli ännu sämre av sprutan så vi valde att vänta. Så vi ska dit nästa vecka, den 3e. Men vägd och mätt blev hon. Nu börjar hon bli stor min lilla tjej. Nu vägde hon 6480g och var 64cm lång. Inte konstigt att alla 62 kläder är för små, tss.

Jag råkade även handla lite kläder åt henne idag. Köpte ett par skitfräcka hängslebyxor i jeans, en rosa body med några blommor på, en rosa dreggelhaklapp och ett par sockar från lundmyr of sweden. Det står "Pytteliten" på sockarna, egentligen är hon ju inte så pytteliten längre, men dom det stod "älskling" på fanns inte i hennes storlek. Kikade även på bilstol och där hade dom en av dom vi kollat på. Be safe izi kid tror jag den hette. Vet att den fått ganska bra i tester och jag har hört att väldigt många är nöjda med den. Så vi får väl se om det blir den.

Nä nu ska jag faktiskt trycka ner mig i sängen bland alla katter och försöka sova lite.
Puuss!

Kommentarer
Postat av: Trollungen!

Hon har blivit stora tjejen=) Får se vad min lilla skrutt väger på Torsdag hoppas hon växt också haha!

Hoppas allt är bra!?

Kram

2008-11-26 @ 05:39:19
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0