Deprimerad till tusen!!!

Ja det blev jag nu. Jag satt och kollade igenom bilderna från studentbalen som jag fotade idag och upptäckte att hälften av bilderna är förstörda. Dom går inte att öppna över huvud taget. Jag blev så jävla ledsen! Och jag tror faktiskt inte att det är minneskortet som är trasigt för då tycker jag att bilderna borde bli förstörda varje gång jag fotat nått. För just detta har hänt en gång tidigare, men då blev inte såhär många bilder förstörda. Men nu..hälften av bilderna är bara borta. Jag blev så himla deprimerad. Så imorrn på morgonen måste jag åka till elgiganten och se om jag ska lämna in kameran på lagning. Hur fan ska jag klara mig utan min kamera???? Det var en tjej i min grupp när jag gick den där fotokursen. Hon hade en likadan kamera som jag och hon hade inne sin på lagning och den var inne över en månad! Fattar ni att jag kommer ha sån jäkla abstinens utan min kamera!? Jag vet inte vad jag ska ta mig till!! Kameran är inte ens ett år gammal så det går ju på garantin, men ändå. Jag fattar inte!! Jag kommer inte klara mig utan min kamera! Den är ju min bästa vän! Åååh jag går under. Och Malin kommer säkert bli ledsen hon med eftersom hälften av hennes bilder bara gått upp i rök! Och jag ska ju fota på hennes student imorn med. Det kan jag ju inte göra utan kamera! ÅÅÅÅHHH!!!! Jag gråter fan snart, helt seriöst! Jag är riktigt deprimerad nu..över min kamera..fan fan fan!!!!!!!!

Till råga på detta så ligger Sverige under i ishockeyn...och vi MÅSTE vinna denna matchen, annars åker vi ur. Ååh detta måste verkligen vara min oturs dag!! Jag vet inte hur jag ska överleva detta. Jag som skulle ut och fota 2 modeller här i mitten på maj. Jag kommer ju måsta höra av mig till dom också om jag måste lämna in kameran imorn. Gud..jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är ju inte riktigt så att jag bara kan gå och köpa en ny kamera bara sådär. Fan!

Nä nu ska jag fortsätta titta på den här skitmatchen och hoppas att Sverige kan ta sig i kragen någon jäkla gång!
Ha en jävla skitkväll! För det lär jag ha..fan fan fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0