Grilla och bingolotto

Ja det blir att grilla ikväll skulle jag tro. Grillad kyckling med baguetter och vitlökssås blir det för min del! Jesper skulle väl äta nudlar till skulle jag tro, hehe. Så jäkla gott!! Sen blir det till att spela bingolotto, dom har ju guldkväll ikväll tydligen och så ska jag smälla i mig chips! Så himla sugen på det alltså! Hehe! Så onyttig ska jag vara idag. Men det tycker jag att man får vara ibland. Dock har jag varit det väldigt mycket denna helg..men det är ju bara påsk 1 gång per år. Samma som det bara är midsommar en gång, man själv fyller bara år en gång, det är bara jul en gång per år..hahaha!! Dom gångerna äter man ju lika mycket skit då! Men men, det är sånt man får ta. För det är ju så himla gott, hehe. Men jag längtar till dom första svenska jordgubbarna kommer! Då blir det till att vräka i sig jordgubbar med grädde och socker, muuuuuuums!!!

Jag längtar tills vi ska åka upp till Piteå, för då ska jag tatuera mig igen, hihi. Jesper ska väl också tatuera sig då, bara han kan bestämma sig var han vill ha tatueringen och hur stor han vill ha den, hehe. Men det blir nog bra. Jag själv har då redan bestämt mig både var och hur stor jag vill ha den. Men jag tänker inte visa den fören den är klar, moahaha! Men jag längtar så jag håller på att storkna alltså, haha!

Tindra har ju som sagt fått sin första tandborste nu. Vi köpte tandkräm med men den ska vi ju inte änvända ännu, men hon gillar tandborsten i alla fall. Jag får borsta den enda tand hon har och sen gillar hon själv sitta och tugga/suga på tandborsten. Kolla själv!



Men det är ju bra om hon kan vänja sig vid tandborsten redan nu känns det som. Hehe!

Nä nu ska jag kolla runt lite snabbt, sen måste jag plocka iordning lite här hemma för det märks att Tindra har varit i farten nu, haha! Det är grejer och dvd-filmer överallt på golvet, haha!
Men ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0