Hej och hå!

Nu har jag varit lite dålig med uppdateringar på ett tag, för jag har faktiskt haft rätt fullt upp. Och det blir faktiskt en halvsnabb uppdatering nu också. Har inte haft tid att sätta mig med bilderna som ska fixas lite så ni får hålla ut ett tag till. Idag har vi sovit till 11 hela högen (ett litet matvak mellan 7.30-9) sen åkte vi till torp och handlade. Sen hem och Snälla Krewer bjöd oss på mat idag. Det blev tacos! Mumma mumma!

Så nu har jag lekt lite frisör med, haha. Det är ju så himla svårt menar jag. Tog fram trimmern och drog några varv i Mikeys hår, så nu ser han anständig ut igen, hehe! Snart ska vi väl dra några rundor i singstar jag och min lilla Malin. För nu har ju pojkarna lämnat oss *snyft*. Sen ikväll blir det träning med. Sen kanske kanske jag kan sätta mig med bilderna lite. Vi får väl se om jag hinner.

Men nu måste jag dra igen!
Ha en trevlig dag!
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0