Modellbilder!

Japp, nu är jag officeellt medlem på modellbilder.se som fotograf! Kolla här http://www.modellbilder.se/portfolio.php?id=52138 så om någon som läser min blogg är medlem där kan ni ju alltid skicka ett pm eller nått om ni vill bli fotade av mig! Som jag sagt förut är jag ju under upplärning så ni får ha lite överseende dom första gångerna men det ska nog bli bra. Ska precis sätta mig och ladda upp min första session med Krewer. För hon har ju blivit medlem som modell hon med, hihi. Roligt värre.

Vad händer idag då? Jag vet inte riktigt. Funderar på att åka upp till Fridhem och kolla på när Jespers lillebror spelar fotboll. Då kan man ju ta med sig kameran och öva lite rörelsefotografering samtidigt. Dom spelar en stor påskcup eller nått sånt. Det är tydligen med lag från lite varstans i sverige och norge. Så man kan ju alltid åka upp och kika en sväng. Ska skicka ett sms till svärmor och kolla om dom spelar någon match runt 11-tiden för då kan vi åka direkt Tindra har ätit sin gröt. Men vi får se hur det blir.

Tindra är i alla fall inte lika trött idag som hon var igår vid den här tiden. Det tog nog på hennes krafter att bara sova 40 minuter under dagen i förrgår, hehe. Stackars plutt. Men vi försökte faktiskt få henne att sova mera, men det vägrade hon. Men dock sov hon ju desto mer igår även om hon "bara" sov dom 2 timmarna på förmiddagen, sen var hon vaken från 11 till 19. Nåja hon sover egentligen tillräckligt som det är.

Just nu sitter jag och dricker smoothie. Banan och annanas från chiquita. Den är faktiskt rätt så god fastän inte jag gillar annanas, hehe. Om inte annat så är det fruktansvärt nyttigt! Mättande är det med.

Nä nu ska jag ladda upp bilder på modellbilder.
Kanske lägger upp bilder från fotbollen här om jag vågar, haha!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej! Jag är snart klar med alla bloglovin-ikoner:) Men jag lyckas inte hitta din mailadress om man skulle vilja kontakta dej.. Känns lite orättvist att skicka bloglovin-koden som kommentar, så folk som inte varit med och tävlat kan ta den (;

2009-04-10 @ 11:18:12
URL: http://stortolitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0