Ny dag, nya tag!

Ja då var det en ny dag igen! Den startade väl inte i något härligt tecken utan jag vaknade av att Tindra GALLSKREK! Då hade hon ju ställt sig upp i sängen, som vanligt, och antagligen släppt taget så hon ramlade med ansiktet mot spjälorna. Men jag tror inte att hon slog sig för hon hade inga röda märken eller nått sånt, men hon blev nog rädd, därav gallskriket. Hon gör ju så. Hon ställer sig upp och sen släpper hon taget. Helt livsfarligt. Så jag funderar faktiskt helt seriöst på att köpa en sån där ful hjälm-sak. För igår försökte hon ställa sig mot dvd:n och samma sak där, benen halkade undan och det var på millimetern att hon slog huvudet rakt i tv-bänken. Så den hade nog varit en bra sak att investera i!

Sen ska jag och lilla Krewer ut till torp. Fast först ska vi svänga förbi på trestad mobiltelefoner och lämna in en telefon..igen..för nu är den jäkla telefonen värre än vad den var INNAN vi lämnade in den första gången! Hallå eller! Så vi får väl se hur det går med det. Men antagligen blir det en backreparation.

Nä nu ska jag kolla om jag inte kan hitta om någon säljer en såndär hjälm här någonstans i närheten.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0