Promenad och helt seg i kroppen!

Ja då har man varit ute och promenerat idag. Blev en liten fotopromenad på nästan 1½ timme. Härligt värre! Tog inte så många bilder. Eller ja många tog jag men jag blev inte helt nöjd med alla. Nåja. Jag kan visa 2 bilder på Tindra som jag blev nöjd över i alla fall. Jag får ta och kolla igenom mina bilder igen senare när jag har mer tid. Kanske finns någon mer som jag kan lägga upp, men nu åkte Jesper till jobbet så jag hinner inte kolla, hehe. Här kommer Tindra.



Krewer fick lov att hålla i henne. Dels för att hon inte kunde greppa med vantarna på och sen var det nog lite obehagligt att stå i det mjuka och blöta gräset. Eller så ville hon helt enkelt inte stå, haha! Men bilden blev bra ändå tycker i alla fall jag! Bilden är taget i motljus.



Syns det hur jäkla trött hon är eller? Haha! Efter denna bilden lade jag henne ner i vagnen och hon somnade DIREKT! Hon gillade inte att jag tvingade henne att vara vaken så att jag kunde fota, hehe. Men det blev som sagt lite våriga bilder i alla fall. Men får nog gå en sån här fotopromenad när alla blåsippor och vitsippor kommit. Då kan man sätta henne bland alla blommor kanske? Jaa, vi får se.

Jag vet inte om det blir någon träning för mig idag. Jag har ont i hela kroppen och ruskigt seg! Så blir det någon träning idag så blir det i så fall pilates. För det är ingen fart i det. Det är mest skönt. Men vi får väl se vad Malin säger när hon kommer hit.

Nä nu måste jag rusa, Tindra vill nog leka, för hon är och drar i mig, haha!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så underbart vacker hon är! nu måste ni komma hit! Saknar er massor! åsså har vi ju 4 kattungar nu som hon måste komma och busa med ;P hehe

2009-04-02 @ 18:06:51
URL: http://jeennyz.blogg.se/
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Ja, jag hade faktiskt det idag! Vi har haft 25 grader varmt i solen i stockholm - underbart!

2009-04-02 @ 18:57:14
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0