Seg dag!

Ja detta har verkligen varit en seg dag, och den fortsätter i seghetens tecken. Jag har inte gjort ett jäkla skit idag. Tindra har varit gnällig i stort sett hela dagen också. Hon har nog ont i tandköttet skulle jag tro. Men hon äter bra i alla fall. Ja ni läste rätt, hon äter BRA! Wiiie! Dock tror jag inte att hon är så mycket för gröt..för det spelar ingen roll vilken gröt hon får hon äter bara några tuggor sen vill hon inte ha mer. Så hennes frukost kommer att bestå av yohgurt och smörgås hädanefter. Fast jag ska försöka få i henne resten av gröten som finns kvar i alla fall. För får hon lite banan till så brukar det gå bra. Får väl se. Jag måste börja planera om maten nu känner jag. För nu har hon börjat äta den vanliga maten bättre så nu ska jag försöka ge henne det iaf 2 ggr per dag. Det blir nog bra.

Nu sitter vi och kikar på någon film..den heter Sabrina tror jag. Till och med den är seg. Känns inte så bra detta. Verkar inte bli någon träning heller för nu är jag alldeles för lat. Aja, får ta igen det imorrn. Är det fint väder kanske man kan ta sig en promenad ner till öppna förskolan? Det är ju 0-1år där mellan 13-16. Så har man inget bättre för sig imorrn kan jag ju alltid gå ner dit. Men vi får väl se hur jag gör.

Nä nu ska jag fortsätta vara social med Malin! Vi ska fortsätta sega oss i soffan, haha!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0