Sjuk 2009.04.25

Ja usch och fy. Man mår inte nått vidare idag i alla fall. Feber, snuva och hosta. Blä! På ett sätt känns det faktiskt lite skönt att inte Tindra är hemma. För jag hade ju aldrig orkat passa upp henne idag. Och Jesper som drack igår lär ju inte ha klarat av det heller. Men jag saknar henne så att det nästan gör ont i mig faktiskt. Och hon ska vara borta ända tills imorrn. Hujjamej! Men det kommer nog att gå bra. Jag får försöka tänka på nått annat. Typ att försöka tillfriskna. Så kommer jag lägga upp lite bilder på bilddagboken med från gårdagen. Så ni får väl kika in där om ni vill.

Vad ska vi hitta på idag då? Ja jag ska i alla fall försöka friskna till. Sitta i soffan och peka med hela handen för här ska städas iordning! Speciellt i köket och på baksidan. Det ser faktiskt förjävligt ut rent ut sagt. Nåja, så länge det städas är det ju rätt lugnt. Men jag störde mig så på vissa personer igår. Utan att nämna några namn. Men jag kan säga att jag näst intill blev döv igår. Sånt jävla liv alltså. Höga toner och prat i munnen på varandra. Att jag inte lappade till dom alltså. Men då vet vi ju det till nästa gång. Vilka man ska bjuda och inte bjuda. I alla fall inte hem till oss. Fy sjutton säger jag bara.

Nä nu ska jag ta och lägga in dom där bilderna. Sen ska jag lägga mig på soffan och glo på tv.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0