Stenar och gräs är mumma!

Ja idag har Tindra fått smakat på sin första sten och sitt första gräs, haha! Vi gick nämligen ut en stund förut. Tog ut lite leksaker till Tindra och så satte vi oss här ute. Tindra började genast åla runt och hittade stenar och gräs som hon ville äta på, haha. Sen har hon suttit och lekt med Arvid en stund med. Hon skulle klappa han på huvudet och så, hehe. Sen ville hon även sno hans napp, men det fick hon inte, hehe. Aja det var kul. Tindra verkade också tycka om det. Men hon tyckte nog att solen var lite jobbig, för den lös henne rakt i ögonen hela tiden. Tog några bilder när vi var ute med. Närmare bestäm tog jag typ 55 bilder eller nått, haha. Jaja, här kommer dom i alla fall.















Ja Casper var också med och gottade sig i solen, hehe. Han mådde gott han med. Och det är ruskigt varmt på våran framsida. Vindstilla. Jag kan säga att det är ju lätt 30 grader varmt mot solväggen! Men säg att det är ca 20 grader varmt. Det var i alla fall vad termometern i Jespers lastbil hade visat. Härligt värre kan jag lova! 

Nä nu ska jag gå och göra en flaska till dotra min. Hon börjar bli hungrig. Sen blir det ny blöja och pyjamas tills hon ska nana. Och när hon har lagt sig blir det träning!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: freja

söta bilder!

2009-04-23 @ 15:46:24
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0