Träning!

Ja idag har vi varit duktiga och tränat. Men idag svettades jag inte riktigt lika mycket som förra gången. Så jag får nog försöka ta i lite mer till nästa gång! Nåja det blir nog bra! Det var i alla fall skönt att träna! Pump it up!!!

Efter träningen så sjöng vi lite singstar, hehe! Måste ju öva lite inför nästa gång, haha! Och mitt upp i allt så började vi gymnastisera. Försöka gå ner i split och spagat. Det gick ju sådär för min del, jag är så fruktansvärt ovig att ni anar inte! Jag har iofs aldrig klarat av att gå ner i varken spagat eller split, men det är fan tragiskt vad ovig jag är! Måste nog träna mera med stretchövningar så att man tänjer ut muskler och senor. Det gick ju dock lite bättre för en viss Malin Krewer! Shit säger jag! Haha! Kolla här:


Det är fan inte långt kvar innan hon når ner till backen! Så nu ska vi fortsätta och töja ut oss, haha! Får köra stretchövningar varje kväll nu tycker jag, för jag ska fan klara det där jag med! Men varje gång jag försöker tappar jag typ balansen, haha. Nåja vi får väl se hur våra övningar slutar. Kanske hamnar man på akuten istället! Det vet man aldrig.

Imorrn blir det nog full rulle. Vi ska åka ut till torp, för jag kom på att vi har glömt köpa hem välling, den är snart slut. Och så ska vi komma ihåg att köpa kattsand! Sen måste vi ju ha någon mat med. Funderar på att göra köttfärssås och spagetti imorrn faktiskt. Vi har ju köttfärs i frysen, samt att vi har spagetti hemma..tror jag..får nog kolla upp det. I värsta fall har vi ju makaroner! Så det enda vi måste köpa är grädde. Så när vi ändå är ute på torp ska vi hämta upp mikey med. För han skulle tydligen följa med Jesper och jobba imorn. Roligt värre? Hmm. Jag som ville gå egonspåret imorrn, men det blir inget med det. Däremot så blir det träning imorgonkväll igen! Får se om det blir pump it up eller om det bara blir pilates. Vi funderade ju på att köra lite lugnare typ varannan dag och sen pressa på utav bara h*vete varannan dag. Men vi får se vad min lilla kompanjon säger!

Nä nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig tror jag. Min bok väntar ju på mig. Måste läsa ut den innan..16 maj tror jag det var. Måste nog logga in på biblioteket och kolla exakt när dom skulle vara inne.

Sov gott mina kära vänner!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejja dig!



du fanns inte kvar på vmb..:(

2009-04-08 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0