Wiiie! Dirty dancing!

Ja, nu ska ni få höra här. Jag har fakiskt beställt hem en träningsvideo. Och ni kan väl aldrig gissa vad det är för någon? JO dirty dancing! Danssteg från filmen alltså. Så fattade jag det som i alla fall! JIPPIE!!! Älskar den filmen och nu har jag en träningsvideo till den, låter väl härligt? HAHA! Så efter träningen blir det som sagt juice. Köpte dock aldrig selleri utan det blir clementiner, linfrön, äpple, banan och eventuellt kiwi och apelsin med. Vi får väl se hur vi gör. Och den juicen ska vi avnjuta medan jag gör slingor! Här ska man börja göra sig sommarfin i vårvädret. Det är verkligen fint väder idag! Solen strålar och det är VARMT! Man behöver inte ens en jacka på sig. Mysigt värre.

Nu ska jag snart gå och förbereda maten. I alla fall min mat. Jesper vill ju bara ha grillkrydda på sitt kött. Men jag ska göra en marinad på sweet chilisås, soya, olja och vitlök. Det är mumma ska ni veta! Så det ska få ligga en liten stund innan vi gör maten. Jag är hungrig redan nu men det blir inte mat fören om ett par timmar. Det blir bra det.

Föresten, det är ju första april idag. Är det någon som har råkat ut för något aprilskämt än?

Kommentarer
Postat av: E

Älskar den filmen har typ sett den 70 ggr, var får man tag på den? Vill också träna så :-D

2009-04-01 @ 13:42:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: mindy

Hoppas att din dag har varit en skön dag.kram

2009-04-01 @ 16:41:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Varit en små jobbig dag på jobbet..skönt att vara hemma & slappa kvällen lång..kram

2009-04-01 @ 17:08:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0