Blir trött på er!

Ja alltså det var 80 unika besökare här på min blogg under gårdagen men INGEN av er kunde orka skriva en kommentar! För det var ju så att jag ställde en enkel fråga om http://mandarinklyfta.blogg.se/test ser konstig ut på eran dator men ingen kunde svara. Lite trist. Man kanske skulle lägga ner alltihop.. Men men skit samma. Jag får väl chansa på att det förhoppningsvis ser bra ut i de flesta datorer i alla fall..men skäms på er!

Nu har jag i alla fall suttit och skrivit ut en massa bilder. Sånna bilder som jag ska klistra in i Tindras bok till dagis. Får hoppas att alla bilder får plats bara, hehe. Men det ska nog gå bra. Så jag får nog sätta mig och klippa och klistra ikväll.

Imorse hade vi en riktig mysmorgon. Tindra fick komma och ligga mellan oss i sängen och äta sin morgonvälling och sen fick hon en ny blöja. Sen låg vi och mös hela familjen, hehe. Till slut somnade vi om allihopa och vaknade inte föran 10.20 haha! Men det var skönt att få sova längre. Men det skjuter ju lite på Tindras rutiner att sova så länge, hehe. Men det gör inget. Nån gång ibland skadar faktiskt inte. Så vi får väl se vad vi ska hitta på idag. Hade väl funderingar på att åka ut till Orust men jag vet inte. Beror väl på om den där Nixuz vill svara på sms nån gång. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt. Vädret ser ju lite ostadigt ut. Hmm, jaa, det ger sig väl..

Nu ska jag faktiskt kika vidare för jag har inget vettigt att skriva.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Martin B

Joda, din blogg ser helt okej, ut, bättre än martinas för hennes är inte redigt bra ännu:P haha men måste säga att ni är duktiga

2009-08-15 @ 12:52:24
Postat av: Thérése

vet inte om man isf ska kommentera i denna blogg eller den där du frågade om designen, men skriver väl samma på båda :)

ur snygg design. men tycker själv att headern ska sitta över bara text-fältet istället för text-fältet och menyraden. :)



kram

2009-08-15 @ 13:46:38
URL: http://tlundin.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag..HUr långt gången är du med din bebis i magen...? Ha en skön lördag.kram

2009-08-15 @ 15:28:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Några veckor efter mig...Kan alltid hoppas att de kommer den dagen som är beräknad..känns som vårna kommer komma några dagar innan..så det ska bli intresserat att se till julen.Ha en skön lördag.kram

2009-08-15 @ 15:47:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Eva

Vilket dåligt samvete jag fick nu när ingen hade skrivit igår. Jag tänker alltid att jag gör det sen, då det är så svårt att skriva när Oskar står och trycker på tangenterna.



Din nya höstdesign är jätte fin tycker jag. Fast jag är så imponerad av dig som klarar av att greja med designen för det gör ju inte jag.

2009-08-15 @ 17:27:40
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: PiinkY♥

ag tyckte den såg bra ut , De enda du kanske skulle behöva ändra på är att flytta headern en bit åt vänster så den kommer över "inläggen" och inte över menyn om du fattar :) Men skiitsnygg var den !

2009-08-15 @ 19:08:06
URL: http://annajunttila.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej du!

Det var länge sedan :)

Jag har varit sjuuuukt dålig på att blogga i sommar... ska bli bättring på det i höst.

Hoppas att allt är bra med er, och magen förstås! :)

Ser att Tindra också går, det är så kul att se när de tultar omkring. Wilmer var sen i starten, lite feg. Men när han väl övervann sin rädsla så gick det ruskigt fort! på tre dagar var han i full gång! kul. Går det bra med Tindra på dagis? när började hon? Wilmer börjar den 7:e sept. ( inskolning en vecka då) Känns inte som om det blir några problem för honom nog mer för mamma, ha,ha! Men sjäv ska man ju börja jobba och det ska bli sååå jädrans kul!!

Oj, det blev visst lite långt he,he.

Kramar till er!

2009-08-15 @ 20:03:27
URL: http://flingan79.blogg.se/
Postat av: Eva

Det är bara så störande för en själv när man tänker så och sen kommer aldrig det där sen. Det är väl så det är med detta att försöka få till en design för mig också, då jag blir stel av att sitta för länge så jag tröttnar. Tänkte dock ge mig på det när Oskar börjar på dagis.

2009-08-15 @ 23:05:29
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag skojade bara lite med dig, den såg jättefin ut! Tycker absolut att du ska ha den!

2009-08-15 @ 23:11:53
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0