Fullt ös!

Nja kanske inte egentligen men jag har inte haft tid att blogga i alla fall.

Imorse såg vi en film, Valkyria, med Tom Cruise. Tyckte att den var sådär. Vi har sett en film förut med typ exakt samma handling så den kändes lite väl långtråkig. Det var Jesper som kom på att vi sett detta förut och i slutet märkte jag det också. Jag är lite mer trögtänkt ibland, hehe. Men jaa..handlar om Hitler. Måste bara säga att det är så SJUKT kasst att ALLA (inklusive Hitler) pratade engelska.. Inte verklighetstroligt för fem öre. Men men, så är det.

Under tiden att vi såg på filmen så hade jag färg i håret.


Denna färgen blev det. Roasted cinnamon. Blev faktiskt ruskigt nöjd över färgen! Det var precis den som jag var ute efter. Lite ljusare brun med inslag av rött fast ändå inte rött..eller aa..fin blev den i alla fall. Här kommer först en före-bild och sen en efter-bild så får ni se själva..

 



Så jaa, jag blev i alla fall nöjd över resultatet. Känns lite mer höstigt nu, haha!

Sen var vi ute och lekte en stund. För när filmen var slut så gick vi till dagis och hämtade lillan. Det var ju så himla fint väder och varmt var det! Så vi satt ute i sandlådan och lekte en stund. Jesper åkte till skogslyckan och hämtade mitt paket! Trodde inte att det skulle komma fören vecka 37 som tidigast så jag blev glad! Den var jättefin! Har inte hunnit ta kort på den så ni får vänta lite. Efter det så gick vi in och jag satte igång med maten. Eftersom det inte blev kyckling igår så gjorde jag en kycklinggryta idag. Och den blev faktiskt god! Har aldrig gjort den typen av gryta förut så det blev lyckat. Och vet ni vad? Tindra åt upp nästan hela portionen! Så jag tror vi ska äta kyckling varje dag! Hahaha! Sen så kom Mickey hit. Han fick vara barnvakt åt Tindra idag. Bara medan jag var på föräldramötet. Och det var seeegt. Men ganska nyttigt ändå. Kom ju på att vi måste fixa märklappar och sätta på Tindras kläder. Skäms på mig! För det har jag faktiskt inte tänkt på.. Så det måste fixas! Sen var det lixom bara allmän info tycker jag. Obekvämt att sitta på en tripp-trapp-stol i 1,5 timme kan jag lova! Tog även en liten dagens outfit kvällen till ära, hehe. Jag måste ju ta chanserna jag får att kunna ta på mig lite finare kläder..och nu börjar magen synas!



Men det talar vi mer om imorgon. För då har jag gått 21 hela veckor och börjar alltså på vecka 22. Yeah!

Nu ska jag gå och vara social med Mike! Känner mig ganska taskig som gick raka vägen in hit, hehe.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva

Håret blev jätte fint.

Jag är sugen på att göra något med mitt hår med men först och främst ska det klippas.

2009-08-24 @ 21:59:11
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det blev jättefint och vilken härlig färg. :)

2009-08-25 @ 09:00:20
URL: http://lottchen88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0