Fy sjutton!

Ja det är fan inget roligt väder ute. Blåser, blåser och blåser. Sen regnar det någon gång ibland också. Men man kan alltså inte vara ute och leka, man skulle helt ärligt blåsa bort. Det är lite synd att det inte finns någon inomhuslekland här i närheten. För då hade jag och Tindra kunnat åka dit när Jesper åker och jobbar. Men vi får hålla oss. Vi funderar nämligen på att åka till Göteborg på fredag. Gå på lek o bus-landet och kanske ta en lunch på ikea. Sånt gillar vi! Men jag vet ju inte riktigt hur vänligt lek o bus-landet är just för 1-åringar. Men jag har lagt upp frågan i ett forum som jag brukar hänga på. Får väl hoppas på positiva svar, hehe. För jag vill hitta på nått! Nått som är roligt för Tindra! Känns som att vi bara sitter hemma. Men det finns ju inget roligt att hitta på här. Vi går mellan lekplatserna typ. Nåja, hon verkar ju inte må dåligt av det. Det är nog mer jag som mår dåligt av det, haha! Nåja, vi får väl se hur vi gör på fredag.

Nu sitter jag och sneglar lite på friidrotts-vm. Jag tycker faktiskt att det är rätt intressant. Det är ju roligt att se hur det går för svenskarna! Men det är ju inte något som jag sitter klistrad för. Fast det verkar inte gå så bra. Mustafa Muhammed är väl i final i 3000 meter, men annars vet jag inte så mycket mer. Svenskan i 15km gång blev diskad. Sen var det någon längdhopperska som inte heller gick vidare. Men får jag bara fråga. Någon som vet vad som har hänt med Kajsa Bergqvist? Hoppar inte hon längre? Och Klüft? Holm? Jaa, jag har ju inte hängt med som sagt men man blir ju nyfiken.

Nä nu ska vi alldeles strax käka lite mat och sen får vi väl passa på att mysa innan Jesper ska åka till jobbet.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bergqvist och holm har lagt av, kluft hoppar bara längd nu mer men är skadad för tillfället

2009-08-16 @ 15:36:33
Postat av: Mindy

God kväll.Allt bra med dig denna söndag kväll...Här är allt bra..Våran prins är beräknad den 16 december men tror att det blir innan.men det visar sig.Ha en skön kväll.kram

2009-08-16 @ 17:40:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: malin

kollade din blogg. den ser bra ut. de finns en sida där du kan kolla sånt där själv. där du ser hur din design ser ut i andras datorer. designadinblogg.blogg.se



ha en bra kväll:)

2009-08-16 @ 18:15:22
URL: http://malinjanssson.blogg.se/
Postat av: b&v

tack så mycket!:D

2009-08-16 @ 18:48:36
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Mindy

Som man säger det får bli den dagen som han känner sig redo att komma till oss..men man längtar jätte mycket till den dagen..Ha en skön kväll med familjen.kram kram

2009-08-16 @ 19:03:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hur gåre med bebisen i magen?

vilken vecka är du i nu?

2009-08-16 @ 19:07:26
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

shit va tiden går fort :)

vet ni va d blir?



med oss ere fint vincent bara växer å växer jag hinner ju inte me :p

2009-08-16 @ 19:20:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0