God morgon!

Ja idag fick man faktiskt en god morgon. Lillan vaknade fem i 8. Skönt med lite lite sovmorgon faktiskt. Nu är det full fart på henne, haha. Hon springer runt och skriker och skrämmer halvt ihjäl våra katter! Men nu ska vi snart hoppa in i duschen båda två. Kan behövas, hehe. Men jag funderar på att försöka få i mig lite frukost först för min mage börjar kurra.

Vad ska vi göra idag då? Jaa, vädret är ju inte vidare skoj så jag har faktiskt ingen aning. Bilstolen är urplockad ur bilen så vi kan inte ta bilen. För jag får inte fast den själv. Men det är väl bara bra. Man har egentligen inte råd att köra bil i dagens läge. Men men. Ska vi någonstans finns ju faktiskt bussar, eller hur? Men jag ska i alla fall fortsätta med mina bilder när lillan ligger och vilar middag. Så jag tror faktiskt inte att vi åker någonstans innan dess. I så fall får det bli efter middagsluren. Får väl se vad vi hittar på.

Dagens lunch blir idag köttbullar med mos och till middag, åååh middag, blir det korvstroganoff och ris. Älska korvstroganoff säger jag bara! Det är ju bara för jäkla gott! Och det vet jag att lillan också tycker om! Jag längtar redan till middagen, haha! Så får vi väl se när min andra älskling behagar att komma hem. Måste faktiskt erkänna att jag saknar honom lite grann. Sängen kändes ovanligt stor inatt.

Nää nu ska vi strax duscha! Ha en trevlig dag och jag återkommer med bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0