Grejigrej!

Ja nu ändrade jag min header igen. Men det är bara tills vidare. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska lägga upp min höstdesign eller om jag ska vänta lite..den är ju ändå klar och jag blev nöjd..men jaa..vi får se..jag avvaktar lite. Så nu ser väl inte min blogg riktigt 100 ut..äsch det får vara så! För just nu har jag inte tid att greja mer.

Idag var i alla fall en såndär morgon där man känner att hösten är påväg. Det var lite kyligt i luften på morgonen och fuktigt. MYSIGT!! Nu börjar det bli så pass mörkt ute att man kan börja tända ljus och grejer. Ååh vad härligt! Visst jag hade ju hellre haft sommar, fast då vill jag ha en sommar där värmen är normal och inte 35 plus i skuggan och så varmt att man nästan inte kan andas! Jaa, man blir då aldrig nöjd. Men vår och höst är nog bland dom bästa årstiderna tror jag..vintern klarar jag mig utan..i alla fall den vinter som är här nere *fnys*!

Nää jag har faktiskt inte tid att tjattra mer för nu ska jag väcka min gubbe! Vi ska åka iväg till torp. Ovanligt va?
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0