Här kommer MASSA bilder!

Ja nu ska jag se om denna bilden på håret blev bättre, haha! Tror dock inte det men men. Här kommer i alla fall en "förebild" och den bredvid är "efterbilden". Nyduschad och har inte gjort iordning håret. Så nu ser man lite av mitt självfall som har börjat komma mer och mer..

 

Hoppas att det syns någorlunda i alla fall. MYCKET tunnare blev det i alla fall och det är sjukt skönt! Får väl ta och visa en bild när jag själv har gjort iordning det. MEn det blir ju aldrig detsamma som precis efter man kommer från frissan, eller hur?!

Sen har jag även tagit massa lägenhetsbilder som jag hade lovat något för ett bra tag sen. Kommer dock inte ihåg vem det var jag lovade. Sen kom jag ju på att jag glömde ta kort vid soffan typ, men det får ni överleva. Och sen har jag inte tagit kort på datarummet. Det får ni se först när det är helt klart.

Vardagsrummet sett från hallen.


Samma här fast sett mot tv:n                    Ingången sett från vardagsrummet
 

Tindras rum. Här ska även en sänghimmel upp. Måste bara köpa betongborr och plugg först.


Hallen mot sovrummen                               Vårat sovrum
 

Vårat sovrum får ni bara en liten snikpik på för Jesper låg och sov när jag fotade det, hehe.

Sist men inte minst vårat halvstökiga kök. Det är ju dock inte lika stökigt längre men jag orkar inte ta en ny bild, haha!


Oj vad dåligt den bilden syntes.. Aja det blir nog bra. Det kommer fler bilder till jul när alla julsaker kommit upp, hahaha!

Sen kommer här lite bonusbilder, hehe. Jag orkar inte lägga upp på bilddagboken idag så dom får ni i bloggen istället.

Det var ju så fint väder idag så vi fyllde poolen. TIndra plaskade jag och solade samtidigt. Jag svalkade mig allt också en snabbis, sen sprang jag bara runt och svalkade mig i vattenstrålarna som vi satte igång till poolen också. Dom ÄLSKAR Tindra verkligen. När poolen sprutar vatten, hehe. Skönt med svalka var det i alla fall.


Jag och tjockismagen, hehe. Sen glömde vi ju givetvis solhatten i bilen så hon fick ha på sig den virkade (stickade?) jordgubbsmössan. Vill ju inte att hon ska vara utan något på huvet när solen stekte så.. Fasst egentligen. Varför har man mössa på dom när det är så varmt ute? Är det för att dom inte ska få solsting? Eller för att dom inte ska bränna sig? Jag har faktiskt funderat på det.. Aja, jag brukar alltid ha solhatt eller liknande på henne i alla fall. SÅ länge hon har den på sig och inte slänger av sig den.

Sen får ni ännu en bonusbild på lilldamen, hehe! Här är hon ute och går med handväska, hahaha!


Det var väldigt roligt serni!

Sen har jag en fråga till alla småbarnsföräldrar! När brukar denna mjölkskorv försvinna egentligen? Tindras försvann ett tag men nu har den kommit tillbaka! Jag har smörjt med olja och skrapat med naglarna så att hon blir alldeles röd i hårbotten och visst försvinner endel men jag får ju inte bort allt med mina naglar liksom! Har även provat borsta lite med en lite grövre borste men det funkade inte heller riktigt. Ska man bara vänta ut det? Finns det något annat man kan skrapa med? Den där salvan som vissa pratar om, ska den bara kletas dit och sen tvättas bort? Eller ska hårbotten skrapas även här? Nu blev det en herrans massa frågor men jag är så trött på skorven! Det är ju inte direkt fint och den blir liksom vit när hon är blöt i håret så det ser ut som en äcklig hinna! Jaja, jag är tacksam för alla svar jag kan få i alla fall!

Nä nu ska inte jag skriva mer. Känner att detta inlägget blev väldigt långt, haha!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad fint ni bor. Kul att se kort på sånt, vi bor så litet så det känns som om ett kort räcker på hela lägenheten.

2009-08-06 @ 22:15:11
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja använde olja i håret och kammade de,sen tvätta håret igen, ett par gånger iveckan på felicia då försvann de. skorven altså

2009-08-07 @ 10:11:58
Postat av: Sophia

Fin lägenhet ni fick tag på =) Där måste ni trivas =)

2009-08-07 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0