Här nös and

Ja nu är vi snart i Härnösand. Har kört över högakusten bron och lite sånt. Alla bilder från hemvägen kommer läggas upp i bloggen, så ni vet det..

Tindra gjorde som när vi åkte upp. Hon somnade, sov en timme och vaknade igen. Sen somnade hon inte fören strax efter 22. Hon hade skitkul istället för att sova. Kolla här!



Hon satt och asgarvade och skakade i sin maraccas, haha. Söt är hon i alla fall. Eller hur?

Sen har jag faktiskt inte tagit någon mer bild än en på högakustenbron. Den ska ni också få se oavsett om ni vill eller inte. Dock hade jag ju inget stativ med mig..



Nää hörni. Nu ska jag försöka sova lite så att jag kanske orkar köra en stund sen. Men har sån jäkla magknip. Får lägga mig och fisa, haha! Men jag lovar en uppdatering i morgon bitti.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi så glad hon är :D

2009-08-01 @ 23:23:50
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara

haha vad söt! vilket stort smajl! ;D

2009-08-02 @ 20:20:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0