Huvudvärk och fuktigt

Ja självklart vaknade man ju med en jäkla huvudvärk. Inte så konstigt med tanke på vädret som var då. Och jag har precis varit över till grannen och fått 2 alvedon. Den släppte lite men inte helt känner jag. Så det får nog bli en tidig kväll ikväll. Om jag nu lyckas. Visserligen brukar inte jag lägga mig så sent. Runt 22-tiden. Men ändå. Det är så himla fuktigt i luften fortfarande och kvavt. Kan hända att det blir mer åska. Men jag hoppas inte att det börjar åska ikväll för jag hatar att vara ensam när det åskar. Aja, får väl dra musiken på max eller nått så att man inte hör den, haha!

gjytydiumnugtntrjsws //Tindra

Vad ska man hitta på mer idag då? Jaa, det blir nog faktiskt ingenting spännande. Jesper åker ju snart till jobbet. Städa kan jag inte heller riktigt göra för det gjorde jag igår. Visserligen har jag ju en liten dam som drar fram allt som jag plockar bort så jag kan allt plocka lite här och där men det får nog fan vänta tills gumman har somnat. Känns lite otacksamt att göra det innan, haha! För då får jag likt förbaskat gå och plocka upp det sen. Och jag orkar inte städa flera gånger om dagen. Det är jobbigt.

Nää nu ska jag fortsätta och kika en snabbis.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0