Lika fint idag!

Ja det är lika fint väder idag. Härligt härligt! Så vad ska man göra idag då? Joo, klockan 12 ska jag klippa mig. Sen ska jag in på biblioteket en sväng. Som jag befarade så orkar jag inte fortsätta läsa Emma, Mias dotter. Den är alldeles för seg. Sen har jag ju hört talas om att denna serien inte ens är helt sann. Så jag har ställt mig i kö på Mia, sanningen om gömda. Så vi får väl se. Men den skulle inte komma tillbaka fören 1 september. Så nu ska jag börja på en serie på 5 böcker, haha. Det är Lotta Thells självbiografi. Får väl se om den är nått att ha. Tänkte i alla fall låna dom 2 första böckerna. Då hinner jag läsa dom innan jag får den andra boken. Det blir nog bra det serni. Efter det så ska vi åka och hämta ett paket, äntligen får jag mitt photoshop!! Och så ska jag skicka ett paket också.

Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Kanske sätter oss ute och solar en stund. Så kanske Tindra kan bada i sin pool. Vi får väl se, hihi. Man kan ju inte sitta inne när det äntligen blir fint väder ute. Det har ju varit kasst över en månad med undantag för kanske en dag eller två. Man blir så jäkla less på detta regn! Men nu är det sol och då får man passa på att njuta! Fick ju i alla fall bättrat på solbrännan lite igår, haha. Så nu är man lite brun igen. Me like!

Ha nu en trevlig dag allihopa!

 

Längtar tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter härligt förstår att du längtar tillbaka till piteå.



Fan va fin mage du gått och fått:)

2009-08-06 @ 09:01:24
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj vad tjockt ansikte jesper fick på den bilden :P ^^ heheh

2009-08-06 @ 09:28:09
URL: http://imlicious.fashionblogg.se
Postat av: Lisette

Hej har precis startat en outlet där jag säljer massa mellan himmel och jord från skor till kläder till accessoarer, ta dig en titt vet jag..



Här är direkt länken till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette :)

2009-08-06 @ 12:44:31
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0