Nu känner jag igen henne

Ja nu känner jag igen min dotter igen. Visst vaknade hon vid 5 men hon somnade om och sov till halv 9, hehe. Det var gött kan jag lova! Och vilken tid hade hon somnat igår? Joo vid 18.15 redan! Så det är fan sant. Vi lägger henne tidigare och hon sover längre. Normalt, haha!

Vad ska vi pyssla med idag då? Jo vi ska alldeles strax åka och handla, iaf om jag får bestämma. Ska handla till middagen. Det blir kyckling idag. Sen vet jag inte om vi ska göra pommes eller ris till. Men skulle gissa på pommes då det är en klar favorit hos Tindra, hehe. Får väl se om vi prövar någon ny krydda idag. Jag var sugen på att pröva nått nytt. Men vi får se vad vi hittar i affären. Sen får vi väl köpa lite fika med kanske, hehe. Jespers mamma ska komma hit och hälsa på en sväng när hon är ledig ett par timmar från jobbet. Kan ju vara trevligt att ha något att bjuda på för en gångs skull, hehe.

Nää nu ska jag och min dotter äta en kaka, hehe. Ha en trevlig dag och glöm inte kika på bilderna i inlägget under..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0