Påväg hem!

Ja nu är vi påväg hem från Göteborg äntligen, hehe. Vi blev kvar lite länge på ikea så vi blev lite sena till lek o buslandet. Tror vi kom dit vid 14.30 och så var vi där i lite mer än 2 timmar. Sen blev vi trötta llihopa för det var så fruktansvärt varmt där inne, och kvavt. I början var Tindra väldigt reserverad. Satt mest stilla och tittade och undrade var sjutton hon hamnat. Hon är ju lite feg på det sättet. Hon vågar inte riktigt klättra överallt och så. Väldigt försiktig. Men efter ett tag så sprang hon omkring och Jesper följde efter, hehe. Tror faktiskt att hon tyckte att det var roligare på den stora avdelningen än babyavdelningen som är 0-3 år. Så där sprang dom omkring och Tindra var mest intresserad av bollarna, hehe. Så jag tror faktiskt att hon har haft roligt. Men jag tror fortfarande att hon skulle ha roligare där när hon kan springa, klättra och åka själv i alla höga stora rutchkanor. Det är ju faktiskt lite mer för dom äldre barnen i åldrarna 2-12 kanske. Eller i alla fall från 3. Det är i alla fall min åsikt. Man kände sig mer ivägen för alla andra barn som sprang där. Men i det stora hela hade vi roligt i alla fall. Så nu sitter vi i bilen påväg hem. Men denna utflykten tycker jag allt att vi ska göra om. Kanske testar den i frölunda eller torslanda nästa gång? Vem vet?!

Bilder och sånt kommer att komma upp senare ikväll när jag fått kolla igenom dom och vattenstämplat dom. Sen kommer det komma ett jäkla långt blogginlägg ikväll med, haha. Har samlat på mig endel saker som jag ska skriva om..Ha det gott fram tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0