Saknar en sak

Ja jag saknar en sak i livet just nu. Och speciellt just ikväll när jag sitter här ensam. Jag vill ha en energidryck!! Fy fan vad det hade suttit fint med en energidryck från euroshopper! Åååh vad det är gooott! Fan att man inte får dricka det när man är gravid. Nästan så att man fäller en tår. Blev ju lite smått beroende av dom när jag slutade amma. Jag köpte hela flak och hade i kylskåpet. Så jäkla gött! Men jag begränsade mig till MAX 3 per dag bara för att det inte är speciellt nyttigt. Och jag hade ju inga problem att sluta med dom så jag vet inte om det var ett direkt beroende. Men men, det saknar jag just nu. En iskall energidryck..

Sen har jag kommit på en lite rolig grej. Eller rolig och rolig. Men jag fyller faktiskt år om mindre än en månad! Coolt va? Haha! Och, mina kära släktingar, om ni undrar vad jag önskar mig så önskar jag mig en dammsugare! Inte vilken dammsugare som hellst utan en sånhär:


Och SJÄLVKLART är det den dammsugaren längst till höger jag vill ha, haha! Den rosa. Jag vill ha en för att dom är så jäkla smidiga nu när man har små barn. För som det ser ut nu så får jag dra fram den stora tunga dammsugaren efter verkligen vartenda mål mat som Tindra äter! Eftersom mer än hälften hamnar på golvet! Så en sånhär hade varit ypperlig att ha! Så en sån önskar jag mig. Eller i alla fall pengar till en, haha. Så kan alla lägga ihop så att jag kan köpa en själv. Fy vad gött det hade varit. Så nu behöver ni inte fundera mer på det, haha!

Nää hörni, vet ni vad? Nu ska jag sova. Eller nu ljög jag. Jag ska läsa en stund, sen sova. Och Tindra verkar ha en såndär jobbig natt inatt med så frågan är hur sjutton morgondagen kommer bli..suuuuck! Sov så gott folket! Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Jennyli

Det finns en väldigt enkel lösning på problemet med mat på golvet efter varje måltid; en liten voffsing som äter allt! :-D Guld värt kan jag lova!

2009-08-28 @ 20:04:05
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0