Snart hemma!

Ja nu har vi inte långt kvar. Vi är snart i Lidköping. Vi ska väl stanna här och käka frukost skulle jag tro. Vi börjar som bli lite hungriga faktiskt. I alla fall jag. Så det blir väl mcdonalds eller nått. Så kan Tindra få smaka lite toast också. Det gillar hon. Hon var ju inte speciellt sugen på morgonvällingen om man säger så. Men hon sov länge idag i alla fall. Hon sov ända fram till halv 7. Och hon somnade som sagt strax efter 22 igår. Så resan har ju gått smidigt. Fastän jag tycker att det har gått fruktansvärt segt hem. Jag tyckte att resan upp gick fortare, hehe. Men vi tog ju en annan väg denna gången. Vi körde genom uppsala. Det gjorde vi inte upp. Fastän denna vägen var smidigare med motorväg i princip hela vägen kändes den ändå segare. Aja, i det stora hela har det gått bra i alla fall.

Det ska bli gott att komma hem ändå. Fastän vi båda är ruskigt sugna på att flytta upp. Men man vet ju aldrig i framtiden. Det blir inte just nu på direkten i alla fall.

Nä nu ska vi in och käka.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0