Sovmorgon, eller hur?

Min käre gubbe lovade ju mig igår att jag skulle få lite sovmorgon idag. Så han klev upp med henne, efter att jag hade väckt honom såklart, hehe. Men när klockan var 8 och jag fortfarande inte hade lyckats somna om så gav jag upp. Då klev jag upp. Men det vara bara trevligt. Jag och Jesper satte oss och käkade frukost själva för en gångs skull. Tindra skulle vila. Inte för att hon somna men ändå. Dock sover hon nu så man har lite tid att sitta här och kolla en snabbis. Nåja..så har min morgon sett ut. Och solen skiner även idag så det får nog bli att sitta i solen sen.

Men jag har för mig att det var något mer vi skulle göra idag.. Men jag kommer inte ihåg vad.. Hmm.. Aja, det ger sig.

Jag får nog ta en kik nu faktiskt.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman...Hoppas att du får en skön sommar fredag i värmen..Så underbart med en pol i trädgården :) kram kram

2009-08-07 @ 09:55:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0