Sovmorgon!

Ja idag fick man sig lite sovmorgon. Tindra vaknade vid 5, men då gick jag bara in och gav henne nappen och lade ner henne så somna hon om. Sen sov hon ända fram till klockan 8.20! Det var rätt skönt faktiskt. Kanske hon kan få vara vaken en liten stund längre idag. Eller rättare sagt att vi LYCKAS hålla henne vaken en stund längre, haha. För det är inte ofta man klarar av det.

Får väl se vad vi hittar på idag. Vädret ser väldigt bra ut måste jag säga. Inte ett moln på himlen! Så det hade ju varit skoj att hitta på nånting i alla fall. Kanske kan gå på en promenad. Stanna till vid stora lekplatsen så att Tindra kan leka lite. Vi får väl se. Kanske hittar på något helt annat. Beror väl på vad Jesper vill. Jag vet vad vi skulle vilja göra, hehe. Men vi får se. Det är inget jag skriver fören vi vet..

Nää nu ska jag fortsätta kika vidare. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0