Trailer trucking festival!

Ja nu börjar det dra ihop sig till lördag. Jag längtar! Ska bli otroligt skoj, hehe. Och ska jag vara ärlig ska det faktiskt bli skönt att få komma ut en hel dag utan barn! Eller rättare sagt utan sitt eget barn. Slippa tänka på mat, blöjbyten och allt annat som hör småbarn till. Jespers pappa ska vara så snäll att passa Tindra hela dagen på lördag så det ska bli skönt att komma iväg som sagt. Sen är det ju bara bonus att det är just till mantorp och till trailer trucking festival. Massa snygga lastbilar och en heldag med fotografering! Kan det bli bättre? Nää tror inte det. Lilla Malin ville inte åka med men det blir nog jag, Mikey och hans bror Hans. Fast det var inte säkert att Hans skulle med ännu men jag hoppas att jag får veta det senast imorrn. Tänkte skicka ett sms till lilla Mike och kolla om han pratat med honom. Sen ska vi ju möta upp Martin, Martina och Cornelia från Uppsala där också. Så jaa, dagen kommer nog att bli fulländad! Hoppas bara att vi har vädrets makter med oss också. Iih vad skoj det ska bli! Om någon mer vill med är det bara höra av sig! Ju fler ju roligare, eller hur?

Nu sitter vi bara och väntar på att lillgumman ska vakna. Sen får vi se om Jespers pappa svarar på smset han skickade nu kanske vi åker och tar en fika med honom. Kan ju vara skönt att få pratat om lördagen. För hellst skulle jag ju velat att dom kanske åkte hit på kvällen när hon ska sova. För då slipper jag väcka henne och sådär och sen har hon ju betydligt lättare att somna hemma. Hon har ju kommit in i någon period där hon är så sjukt svår att få att sova när hon är någon annan stans än hemma. Så aa, lättast för båda parter tror jag. Jaja, vi får se om han svarar som sagt. Och om han har tid framförallt, hehe. Efter det ska vi iväg och storhandla lite. Det behövs. Men jag har ont i fogarna även idag så jag vette sjutton hur det kommer gå. Men har iaf lagt bud på ett foglossningsbälte nu så jag hoppas att jag kan vinna det.

Nää nu ska jag sluta tjöta och kanske kika en sväng innan lillan vaknar. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad är foglossningsbälte? Jag är man så jag vet inget. Kram

2009-08-26 @ 12:28:03
Postat av: malin

Japp :)... I helgen blir det nog som alla andra helger, hehe stan och kika runt och tjöta med folket :D... Hoppas ni får en bra dag utan mig alla fall ^^

2009-08-26 @ 14:33:30
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0