Tröjan och sånt

Ja nu har jag tagit bild på den nya tröjan. Dock blev bilden lite kass. Men det är världens skönaste tröja! Mjuk och skön att ha på sig. Jag kan verkligen rekomendera gravida att köpa den. Kommer från h&m. Finns även tillhörande mjukisbyxor. Funderar faktiskt på om jag skulle köpa dom också. Men jag ska fundera lite till. Här kommer tröjan:



Och NEJ jag har inte tvättat min spegel än, haha!

Här kommer en liten lista..har inget bättre för mig..

dagens låt: Fronda - Magnus Uggla - Du och jag mot hela världen
dagens klädsel: Gravidjeans, linne och en brun "bolero"kofta.
dagens skor: Mina älsklingar! Orangea foppisar!
dagens frisyr: Uppsatt i tofs
dagens mat: Lasagne
dagens händelse: Storhandling på torp?
dagens planer: Var picnic, men det sket sig..
dagens vill ha: Nikon D5000 eller D90  
dagens saknad: Jesper..det var faktiskt mysigt att ha honom hemma när han hade semester..
dagens tråkigaste: Att inte få shoppa, haha!
dagens roligaste: Att Tindra verkligen kan VRÄKA i sig vindruvor, haha!
dagens dummaste: Kattjäveln som hänger sig i gardinen, satans kattfan!
dagens köp: Mat? Och en boll till TIndra, hehe. Hon älskar bollar!
dagens godis: Har smällt i mig nästan en hel 200grams amigo..*skäms*
dagens mående: Ont som fan men i överlag bra!
dagens äckligaste: Mina egna fisar, hahahaha!!!
dagens sötaste: Tindra när hon satt i kundvagnen och drack milkshake från mcdonalds, hehe.
dagens komplimang: Har fått några om att jag var så fin på min magbild som jag publicerade igår :)
dagens kärlek: Min alldeles egna familj :D 
dagens dryck: Cola..
dagens telefonsamtal: Jaadu..inget viktigt iaf. 
dagens känsla: Vill att det ska vara över och jag har fan hela 18 veckor kvar..

Sen har jag äntligen fått tid på afm. Men jag fick ingen tid fören den 4 september! Jag vill ju att det ska hända nununu!! Men men, jag får helt enkelt hålla mig. Håll tummarna på att jag kan få söka praktikplats nu! För som sagt, egentligen måste man ha varit med i ungdomsgarantin minst 3 månader för att få börja söka. Men han sa faktiskt att vissa kan få söka direkt om dom har goda skäl. Och jag tycker ju faktiskt att mina skäl inte kan bli bättre! För vem fan vill anställa en gravid som ska ha barn i januari, som lider av foglossning OCH har ett barn på 1 år..inte direkt attraktiv eller hur? Speciellt inte i sånna här tider. Nope.. Så vi får väl se.

Nä nu ska jag sätta mig och snegla på förlossningskliniken! Undra om man skulle käka lite riskakor, det är så gott. Men jag är fortfarande så jäkla mätt efter middagen. Aja, nu ska jag inte skriva mer iaf..

Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; Tack! :D



jag med, de är underbara =)

2009-08-26 @ 22:35:32
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0