Ute på promenad

Ja Tindra gick runt hela torp förut, hehe. Hon småsprang/gick hela vägen från H&M till maxi plus lite inne på maxi också. För er som vet hur det ser ut där inne så vet ni att det är LÅNGT! I alla fall för en sån liten tös, hehe. Hon börjar bli så himla duktig så. Man blir stolt i alla fall.

Jag var inne på h&m och kollade efter ett par strumpbyxor. Ett par som går upp över magen och sådär. Men dom hade bara 1 par kvar och det var i small. Jag kan inte ha small! Så jag funderar på om jag ska beställa istället. För det går ju det med. Men vi får väl se. Men det hade varit skönt att ha nu. Får dom är så sköna. Hade ett par förra graviditeten och det ger så bra stöd för både mage och rygg. Dock har dom gått sönder så jag slängde dom.. Men jag får gå in och kika om jag hittar några. Det blir ett par tjockare denna gången. Och det blir hellånga med fot, inga leggings. Det har jag några par så det klarar jag mig ett tag, hehe. Sen gick vi i alla fall och handlade lite mat. Det får bli pepparrotskött idag. Ska se hur våran potatis mår, annars får det bli ris till. Jag är faktiskt sugen på ris. Det blir nog bra.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0