1-0 till mig!

Oooh yeah! Som vanlig vaknade Tindra runt 2-tiden inatt, men nu var jag snabb som attan upp på fötter och halvsprang in i hennes rum. Jag hörde hur hon började knorra inne i hennes rum så då flög jag upp, in i rummet, lägg ner henne, i med nappen och sen strök jag henne över håret några gånger och då somnade hon om! Oooh yeah ooh yeah! *Segerdans* Jesper, som hade hunnit komma hem och satt vid datorn, hann inte ens vara hem! Han hörde henne inte ens. Så när jag kommer ut ur hennes rum så tittar han på mig med förvånad min och sa "hur fan gjorde du?! Hon hann ju inte ens börja gnälla fören du var inne i rummet..?" Moahaha! It´s all in my head baby! Dock känns det ju i både huvud och kropp att jag inte har sovit vidare hårt inatt för skulle jag lägga huvudet på kudden nu skulle jag totaldäcka! Funderar dock på om jag skulle ta och göra det om en stund, hehe. Men vi får se. Men summan av detta är alltså att det nu står 1-0 till mig! (Eller 1-2 till Tindra om vi ska vara petnoga, men nää, det var från och med inatt vi började räkna, haha!)

Vad händer idag då? Inte en susning faktiskt! Jag är svinhungrig men mår illa av blotta tanken på att behöva äta en smörgås. Nu är jag less på att vara gravid och behöva ha en viss mat hemma jämt..panpizza är det jag vill ha! Men nu har jag ingen..bah! Blir väl att åka och handla en sväng sen, hehe. Skulle ju även behöva lite julklappspapper.. Jäjä! Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0