Är det sant? Va?

Tindra blev otroligt trött och kinkig vid en sisådär 17.30. Hon skulle upp och ner i soffan och bara gnällde så hon fick lite välling där runt kvar i. Klockan 18 hade vi borstat kaddarna och jag lade Tindra i sängen. 2 minuter senare sov hon! Jag tror inte mina ögon! Det har ju tagit som minst 10 minuter och det var första kvällen, efter det har det ju tagit minst en halvtimme att få ungen att sova.. Nu tog det 2 minuter! Jag tror jag svimmar! Om det då berodde på våran tidigare natt som var så jobbig eller om det berodde på avslappningsmusiken jag satte igång det låter jag vara osagt. Somnade gjorde hon i alla fall, halleluja!

Jag trodde verkligen inte att jag nånsin skulle få gnälla på Tindras sömn. Men jag gissar att jag kanske tog ut segern lite i förskott. Men men, vi får väl se vad som händer.. Önska mig lycka till inatt!

Nu ska jag ta och photoshopa en bild åt en kompis och sen får vi väl se om det är nått vettigt på tv ikväll..
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kadri

I bland överraskar barn verkligen. du skulle kanske köpa en triss nu.

2009-12-06 @ 20:23:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0