Barnmorskebesök och snöööö!

Japp, nu ska vi alldeles strax åka upp till barnmorskan. För en gångs skull känner jag mig inte nervös över att åka dit. För nu vet jag att jag har varit duktig och inte glömt min järnmedicin en endaste gång! Dock är det en annan sak jag har glömt kom jag på nu. Man ska ju ha med sig ett urinprov och jag har precis kissat. Nåja, jag får försöka klämma fram någon droppe precis innan vi ska åka, hehe.

Det har även kommit snö inatt! YEAAAAH! Så nu är det faktiskt lite vitt på backen och det fortsätter att komma! Hoppas hoppas hoppas att det stannar kvar nu! I alla fall till jul! Vi vill köpa en pulka/bob till Tindra ju, hihi. Ikväll blir det luciafirande på dagis också. Videokameran är laddad och jag har tillräckligt med batteri i min kamera, så nu ska det bli fota av, hihi. Dock får vi ju inte fota fören efter luciatåget men det är ju ganska förståeligt. Man vill ju inte blända dom stackars barnen med blixten..

Nä nu ska jag göra mig iordning. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

hade kommit lite snö här också faktiskt :O

2009-12-14 @ 13:45:18
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Kadri

här är det också lite-lite snö



sv. precis. då kan man göra vilka former man vill

2009-12-14 @ 15:03:01
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0