Blodsockerfall!

Just nu sitter jag och skakar! Jag fick världens blodsockerfall så nu sitter jag och tuggar på en chokladbit. Det börjar kännas lite bättre men det är så jäkla obehagligt att skaka. Men men, snart över i alla fall. För nu börjar jag bli hungrig istället trots våran brakfrukost på obs, hehe. Men jag ska ta mig någon macka här efter jag skrivit klart. Nu börjar gissningarna komma in i alla fall. Det är kul att se att många tror så olika, hehe. Jag själv har faktiskt ingen aning..vissa dagar känns det ju som att hon kommer på stört liksom..så jag väntar lite till innan jag själv gissar, hehe. Men såhär ser gissningarna ut än så länge. Fortsätt gärna gissa!

25/12 - 09: Emelie (i övermorgon?? Hoppas du har fel, haha!)
29/12 - 09: Marie
3/1 - 10: Alex (syster)
5/1 - 10: Malin, Sophia

Nu har vi köpt en liten julklapp som Tindra ska få i julstrumpan. Vi har även köpt en julklapp från min låtsaspappa och småsyskon, till Tindra såklart! Sen har vi handlat gröt som vi ska äta till frukost imorn, hihi. Och även lite skumtomtar och chokladtomtar som Tindra kommer få i julstrumpan. Så hon kommer nog vara tillräckligt sockerspeedad imorn så man får knocka henne för att få henne att sova på kvällen, haha! Nää men det är tur att vi inte ska vara hemma utan vara runt en massa folk imorn så jag har en känsla av att hon kommer totaldäcka så fort vi sätter henne i bilen för att åka hem. Blir nog inga större bekymmer.

Nää, nu ska jag ta tag i att städa lite medan jag fortfarande orkar. Ikväll blir det mys för hela slanten! Får se om jag orkar skriva sen. Annars får ni ha en trevlig dag och kväll! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0