Dags att packa?

Jaa, jag har kommit på att jag inte ens har börjat fundera på vad jag ska packa i min bb-väska. Kameran är ju en självklarhet liksom. Den får man bara inte glömma och gör man det så kan jag lova att vi vänder! Men det kan faktiskt vara läge att i alla fall börja tvätta upp alla yttepyttesmå bebiskläder som vi har och kanske lägga dom i en låda. Sen måste jag även kolla om jag kan hitta en väska som jag kan packa i. Det är dåligt med detta. Sen måste jag verkligen börja leta efter min mvc-journal som jag fortfarande inte har hittat! Skäms på mig.. Men jag hittar den verkligen inte. Vad gör man då?? Nu fick jag ont i magen.. Nää, jag får nog ta och kolla lite till. Imorn är det i alla fall dags för ännu ett barnmorskebesök.

Vad händer annars idag då? Jaa, ganska mycket faktiskt. När Jesper vaknar ska vi åka till torp, tror jag. Vi måste i alla fall handla mat och sen skulle vi in på jula en snabbis och kolla på en ny ljusslinga (ja ni läser rätt!) haha! Men våran ljusslinga som vi skulle ha på baksidan hade gått sönder så vi måste ju köpa nånting att ha där bak så att det inte ser naket ut, hehe. Sen ska jag även köpa en hylla antingen där eller på bauhaus, beror väl på vilka som är billigast. Sen blir det hem, hämta lillan och kanske vara ute och leka en stund, får väl se då. Ikväll ska hon få vara vaken extra länge om hon inte somnar i vagnen det vill säga. För vi ska nämligen ut till torp ikväll igen. Dom har "kvällsöppet" mellan 20-22 med bra erbjudanden och sådär. Så vi ska dit och passa på att kanske köpa dom sista julklapparna. Vi lär ju inte vara dom enda, men ändå. Så ser alltså våran dag ut. Nu ska jag dock alldeles strax börja dagen med att hoppa in i duschen..

Tindra vaknade klockan 4 imorse. Då gick jag in och lade mig bredvid henne. Kan ju säga att hennes säng är trång! Haha! Men till slut lyckades hon somna om i alla fall och hon vaknade inte när jag försökte smyyyyga ur hennes säng, hehe. Det är ju nämligen inte så lätt att smyga när man är stor som ett hus.. Men sen sov hon i alla fall fram till 7.20. Man ska inte klaga på dessa sovtider faktiskt!

Nä nu måste jag kolla upp en grej. Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer
Postat av: mina

Det är bra att väskan är packad...Hoppas att du hittar pappren..De tär så mycket som man ska ha med sig i väskan..får knappt plats..hihihi...Har sås vårt att välja kläder vad som ska med till honom så jag tar med några stycken..hihi..bättre några mer än för få...man vet inte om man får stanna över..När är det beräknat för dig? kram

2009-12-03 @ 09:55:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej det är bara att fråga barnmoskan om en ny sjornal det ska nog inte vara nått beskymmer.

2009-12-03 @ 11:31:34
Postat av: mina

Du får leta i alla lådorna som du kan tänka dig att du har lagt dem i...eller i en väska..Annas får du säga till din bm som det är..så tror jag allt de skriver ut nya till dig.När är din bebis beräknad att komma`?kram

2009-12-03 @ 11:34:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Håller tummarna att du hittar papperna eller ni kan få nya..Är det ett tvång att ha den..för mig att de kan se allt på datan i deras system om du föder i samma stad..den uppfattningen har jag fått..

Hoppas att du har en skön dag..Ja din bebis kommer när den vill komma..Min kommer att komma om några dagar eller veckor..ska bli så skoj..kram

2009-12-03 @ 12:56:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

God kväll.Ja man får allt se hur de blir för mig..Hoppas att du har haft en skön eftermiddag & får en skön kväll med familjen.kram kram

2009-12-03 @ 17:15:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

när hade du bF?

2009-12-03 @ 23:27:39
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0