Fy så jäkla trist!

Det går ju verkligen ingenting på tv som är vettigt att se en fredagkväll! Tänkte kolla på airbud som gick på tv4plus men den var ju för sjutton dubbad och jag klarar verkligen inte av sånna filmer, blä! Så det blev bara att vräka i sig massa chips och nästan en hel skål med dip (moahaha!) och nu sitter jag här igen. Jesper har "fått hem" alla 10 säsonger av hans favoritprogram Stargate SG1 så han sitter och kollar på första säsongen nu. Jag funderar på att sätta mig och leka lite i photoshop men det gäller ju att hitta inspiration någonstans..får väl se hur det går.

Jag hade rätt, Tindra fick feber och snabbt gick det! På typ 20 minuter så steg febern och när jag tog tempen på henne hade hon 39,5. Så hon fick ipren innan hon lade sig. Var precis in och kände lite på henne, men hon har ju fortfarande ipren i kroppen så hon var inte varm alls. Hon fick faktiskt sova i sin spjälsäng inatt och kommer nog få göra det hela helgen. Eftersom hon vaknar ofta när hon sover i "vanliga sängen" och hon nu är sjuk så tycker jag att hon måste få sova ordentligt så hon blir frisk snabbare. Så får vi ta nya tag på måndag helt enkelt. Då får även jag (och Jesper) en chans att vila ut så att man orkar. Så är det med den saken. Jag behöver faktiskt inte ha sån panik över att få henne att sova i en vanlig säng. Hårdliften till vagnen funkar bra som säng under första tiden om det skulle vara så, sen har vi ju även en resesäng som vi kan använda. Men hade ju ändå varit skönt att få det avklarat. Aja, nog tjatat om detta.

Nu ska jag nog kika runt lite och se om man kan få lite inspiration. Föresten, jag har inte visat headern som jag gjorde till Marina va? Nää tror inte det, så kika in här: (klicka på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0