God morgon alla trötta!

Hur mås det? Trött som fasen är jag i alla fall och jesper ligger fortfarande och snarkar. Jag fattar verkligen inte hur han kan fortsätta sova när Tindra står i sin säng och ropar efter mig i full hals..? Både hennes och våran dörr är alltså öppen. Det är ett mysterium i våran familj. Nu ligger Tindra och äter sin välling. Jag ligger på soffan under ett täcke och ska kliva upp så fort Tindra börjar ropa efter mig igen.. Idag blir det att åka ner till stan i alla fall. Tindra hade som mest 38.2 i feber igår och det var efter lite bus så det är ingen fara med henne. Tror att denna febern beror på tänder, tyckte nämligen att jag skymtade nya när vi busade i hennes rum igårkväll. Nåja, vi ska som sagt ner och så ska vi kolla på uddevallas lucia klockan 11 och gå på julmarknaden en sväng. Blir nog mysigt. Nä nu ropar Tindra igen så jag får väl kliva upp upp och försöka att inte somna stående. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

söt tomte i headern hehe kraaaam

2009-12-13 @ 11:54:40
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag gumman...Hoppas att allt är bättre med din dotter denna dag? Hoppas att ni har en skön söndag med familjen.kram kram

2009-12-13 @ 15:40:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Skönt att din dotter mår bättre & det blir dagis med lucia firande i morgon :=) Så mysigt..HA en skön kväll söta.kram kram

2009-12-13 @ 18:39:04
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0