Hurtiga bullar!

Vill ni veta var min gubbe och min dotter är nu? Påväg ut till torp. Kanske ingen jätte-nyhet men det som jag kommer att skriva efter detta är ett litet halleluja-moment, haha! Dom GÅR!! Jesper tog Tindra i pulkan och knallade iväg! Så jag ska snart göra mig iordning och ta bilen och åka efter. För jag, med mina fogar, orkar knappt gå fram och tillbaka till bilen. Så det blir inget Liseberg för oss iår. Men jag tycker att det är grymt jobbat av Jesper att gå och dra Tindra i pulkan hela vägen till torp! Hade jag aldrig orkat. I alla fall inte nu..

Vad händer annars idag då? Jaa, vi har sovit bort i princip halva dagen här nu. Tindra somnade och sov 2 timmar och det gjorde både jag och Jesper med. Jag somnade bredvid Tindra och Jesper på soffan, hehe. Men det var skönt att få lite extrasömn. Men men, nu ska vi som sagt ut till torp. Till biltema närmare bestämt. Ska kolla om dom har några vettiga ljusslingor som vi kan sätta i våran gran som vi planerar att klä redan imorn. Plus att vi ska köpa reflexväst till lillprutten. Känns som att det är bra att ha. Sen får vi väl se vad det blir av resten av dagen.

Men nu ska jag faktiskt ta och göra mig iordning så att jag är klar när Jesper ringer.. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: mina

Man tackar för grattis hälsningen till min underbara son.Ha nu en skön lördag.kram

2009-12-19 @ 13:03:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0