Kvällsbilder

Jag hade skrivit ett låååångt inlägg här nyss. Men jag insåg att det garanterat inte var något intressant jag hade skrivit ändå. Ingen lär ju orka läsa det. Det var en sammanfattning av denna graviditeten, haha! Aja, jag orkar inte publicera den ändå. Så jag visar bara en bild som jag tog under kvällen. Nu börjar det närma sig..



Den har sjunkit något så otroligt på bara några dagar nu så man börjar nästan bli misstänksam! Nääru lilla gumman då får allt hålla dig inne till efter nyår! Annars får du skäll av mammsen!

Sen har jag länge planerat att jag skulle ta kort och visa våran otroligt mysiga baksida med julgranen som hyresvärden satt upp. Nu snöar det ju också så det kunde väl inte bli ett bättre tillfälle än med en jäkla massa snö? Här kommer en av bilderna..



På den bilden syns det inte ens att det snöar, haha! Så därför tog jag upp blixten och brännde av en bild för att se hur det blev. Jaa, det är ju svårt att fånga en snöstorm på bild när det är mörkt..men här kommer resultatet av det i alla fall..



Jaa, det syns i alla fall att det snöar en hel del, eller? Haha! Men det är mysigt. Tycker mest synd om Jesper som faktiskt måste jobba i detta snöoväder inatt. Men tydligen så är det ingen snö i Göteborg..så då kanske det inte snöar nere i Halmstad heller? Får väl se vad han säger när han kommer fram.

Nu ska jag gå och titta till min dotter och se om hon sover..det är tyst så tyst..
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Katja

Oj vilken fin mage och mysigt på gården ;)

Ha en toppenhelg!

Kram!

2009-12-17 @ 23:03:00
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0