Skönt och inte skönt..

Jag tror faktiskt att Tindra har vant sig med sin nya säng nu. Hon kan fortfarande vakna om nätterna men hon somnar om lika fort igen och utan problem, hon somnar fort och helt själv på kvällarna. Otroligt skönt faktiskt. Nu behöver jag inte ha panik över att bebisen i magen inte ska ha någon säng, hehe. Så nu vågar jag andas ut och säga att Tindra är så duktig så! För att komma till något som är mindre skönt.. Mina höfter.. Jag har ju börjat sova i sängen igen bara för att jag inte vaknar av Tindra annars och det känns. Jag har redan ruskigt ont i mina höfter och jag börjar fundera på om det är värt det. För om jag har dörren till Tindra stängd så vaknar jag när hon knackar på dörren det var ju mest när dörren var öppen som jag inte vaknade.. Vi får se hur jag gör ikväll för det är inte skönt att ha såhär ont.. Vad ska vi göra idag då? Jaa, jag ska väcka jesper om en halvtimme eller nått. Då blir det att klä på oss allihopa och sen ska vi åka till tandläkaren. Jesper ska på slutkontroll efter sin operation. Men han är ju inte vidare nöjd efter operationen så vi får väl se vad dom säger. Jag menar, han har ju fortfarande ont och problem med låsningar? Men men, vi får se hur det går. Efter det ska vi ner till björn en sväng och sen får vi se om vi hinner göra nått mer innan jesper börjar jobba. Nu jobbar han bara idag och imorn sen är han ledig igen. Skönt faktiskt. Nä nu ska jag lämna om julgranen dricker något vatten och gör den det ska den få lite socker och mer vatten så klart! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0