Svårt?

Att det skulle vara så jäkla svårt att få tag på sängkläder med mimmi på det trodde jag verkligen inte! Men nu har jag äntligen hittat! På tradera, helt nytt och för ett köp-nu-pris på 150 kr. Inte så farligt dyrt tycker jag. 48kr i frakt också.. Men ska man köpa ett bäddset med typ nalle phu på jysk för 225 så det var överkomligt enligt mig. Jag har letat som en tok då Tindra är helt galen i mimmi! Sen har hon ju en mimmi-säng också så vi tänkte väl inreda hennes rum lite i samma stil. Men jag har en känsla av att det kan bli lite mycket så nu får det nog räcka med mimmi saker. Eventuellt en sänglampa kanske? Men finns det någonstans då? Får väl kolla. Blev i alla fall glad när jag hittade det setet! Nu har min gubbe kommit hem också. Han har varit på bio med sin bror och en kompis. Dom såg götakanal 3. Hade jag också velat se men jag är glad att jag inte följde med då jag har mått halvtaskigt hela kvällen så jag hade nog inte orkat. Aja han verkar ha haft trevligt och det är väl huvudsaken? Nä nu ska jag försöka få bukt på min halsbränna och sen sova. Upp tidigt imorn som vanligt.. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Katja

Typ... men jag har känt jag köper om jag vill men inte att det är ett måste ^^

På tradera kan man verkligen göra fynd ;)

2009-12-28 @ 00:10:00
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är ju helt perfekt om man kan hitta någonstans att bo där man trivs :)

2009-12-28 @ 02:08:20
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: mamma

Mengumman min. Du e de vakraste som finns, du vet väll att det finns inget så vackert som en gravid kvinna tänk dej då du som e så fin i dej själv hur fin är du inte nu då. Nä upp med hakan och ut med magen och var stolt, det lyser om dej och mamma gissa några minuter över kl.24.00 1/1-2010 första bebisen i sverige// Många kramar mamma

2009-12-28 @ 08:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0