Vilken jävla natt!

Jag är så trött nu att jag skulle kunna somna stående! Tindra vaknade halv 2 och självklart vägrade hon att jag skulle gå ut ur rummet. Hon störtgrinade och jag stannade. Tänkte att det inte skulle ta så lång tid innan hon somnar om men tji fick jag.. Hon hade bestämt sig för att inte somna om, varför vet jag inte. Hon somnade inte fören halv 5 och var nära att vakna när jag klev upp. Jag kan självklart inte somna i hennes säng för det är alldeles för trångt. Så nu förstår ni kanske att jag är trött? Somnade runt 00.30, upp till Tindra 01.30, vaken till 04.45 och fick sova till 07.00. Jag kommer verkligen behöva sova en stund sen för att orka ta hand om henne själv ikväll när jesper jobbar. Får väl passa på när hon sover middag. Fy säger jag, jag mår riktigt illa av trötthet.. Nä nu får jag hitta på något för att hålla ögonen öppna.. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jennyli

usch stackare! hela dagen blir förstörd när man knappt får sovit.

2009-12-06 @ 11:04:56
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: Nina

åå fyy vilken natt du haft! =(

hoppas du fått sova lite under dagen nu. om inte annat så kanske du får en tidig kväll!

krams

2009-12-06 @ 17:12:06
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0